Allama Khadim Hussain Rizvi Mazar Sharif Location || Allama Khadim Hussain Rizvi

Tehreek Labbaik Pakistan Ameer Allama Kahdim Hussain Rizvi

Address: Jamia Masjid Rehmat ul lil Alameen, Multan Rd, Dholanwal Nagra Town, Lahore, Punjab 54000

Tehreek Labbaik Pakistan K Bane Allama Khadim Rizvi Ka Mezar Kahan Hai Aur Kon Sa Rasta Jata Hai Es Sawal Ka Jawab Ap Ko Ma Aj Don Ga

Allama Khadim Hussain Rizvi Ka Mizar Sharif Lahore Me Hai Jahan Py Ap Ke Masjid Hai Tehreek Labbaik Pakistan K Ameer Allama Khadim Hussain Rizvi Sahib K Mizar Kr Location Google Map Py B Mojood Hai Ma Apko Allama Khadim Rizvi K Mazar  Sharif  Jane K Raste Ka Link Deta Hon

Labbaik Labbaik Labbaik Ya Rasool Allah

Tajjdare Khatme Nabowat Zindabad Zindabad

Dekho Dekho Kon Aya Muhammad Arbi Ka Deen Aya


Allama Khadim Hussain Rizvi Mazar Sharif Location
Allama Khadim Hussain Rizvi Mazar Sharif Location


Baba Jan Allama Khadim Hussain Rizvi Mezar Shareef Google Map Link Click Here

Link   

Post a Comment

0 Comments